About Me

Wednesday, March 31, 2010

benci dan geli bertukar simpati



pagi-pagi mandi macam biase



lalala~tiba-tiba....

tengok2 dinding ada labah-labah kaki panjang spesies tarantula tu.
haiyarrk~watch out!!


ok mandi tetap mandi
keep watching labah-labah yang rilek je intai orang mandi sambil garu2 kaki usap2 mulut.
fine.serius geli.benci.labah-labah ni besar ok!

.........................................................................................


malam2 pulak keluar toilet sambil nyanyi2 riang gembira


tengok betapa riangnya sambil x perasan ada anak labah-labah jalan dekat sebelah dan
tiba-tiba.......(tiba-tiba lagi)

ketepek.kaki macam rasa geli-geli macam terpijak sesuatu. jeng jeng jeng~

oh oooo~ terpijak kaki anak labah-labah rupanya.2 kaki pulak.sampai putus siap


anak labah-labah pon kelam kabut lari masuk bawah mesin basuh


meninggalkan 2 kakinya yang dah putus di pijak gergasi tadi.
kesian anak labah-labah.sobs.

pandai kan labah-labah menukar perasaan geli dan benci I terhadap kaum kerabat beliau jadi simpati
sekian cerita benci dan geli bertukar simpati T_T


4 comments:

iqy said...

haha menarik dan masuk air punyer post..

iqy said...

hahaha menarik doe citer nie..
tapi ko mcm masuk air jek haha.

Saleyha Shahiran said...

cntek lukis?? wakaka

makcikjualkepek said...

keba: oh plisss ini kisah benar!
adik: bole je nk amek architect teros kan??mls jee.he