About Me

Tuesday, May 12, 2009

bumi

sila k0s0ngkan 0tak anda dgn apa2 ilmu bumi sebelum membaca.

l0kasi: kelas tingkatan 3A
situasi: cikgu sdg mengajar subjek Geografi

cikgu: kalau nak pergi negara arab senang je.awk k0rek2 tanah lame2 sampai la awak dekat arab.
et0n: bkn ke kalau kite korek2 tanah kite akan jatuh kat planet laen??tak pon terlepas kt angkasa. *bertanya tp dlm hati je*


l0kasi: ampaian h0stel
situasi: menjamu hidangan minum malam

et0n: aku xpahamla kenapa cikgu ckp mcm tu.bkn ke kalau kite k0rek2 tanah kite jatuh kat planet lain??
pe'ah: *hairan* ait,betol la cikgu ckp mcm tu.knape pulak k0 ckp smpai kt planet lain??
et0n: yela, kite duduk dlm bumi kan.kalo korek2 bumi mestila jatuh kt planet lain.
pe'ah, bedah, minah, siti: eeeett000000nnnnn!!!kite duduk kt atas bumi ok bkn dalam bumi!!!
et0n: *memandang langit, bulan dan bintang* 000000~


*aku rase et0n punye 0tak da terlalu dpengaruhi oleh cerita kartun telur yokies tulaa~
*st0ri ni aku dedicate to anie, nash, qil n ley.miss u all bebeh!! =)
*et0n tu aku sebenarnye.kah3.naseb baek PMR kau cemerlang etooonnn~

5 comments:

pemelukpokok said...

bengong gak awak ni dulu2 eh eton?

V said...

tingkatan tige kan??kan??xsalah kan??hahahahha

Anonymous said...

yeay!!! saye ade dtempat kejadian!!! pnt woo nk trgkan...

sliparjepunkecik said...

hahahahaha

makcikjualkepek said...
This comment has been removed by the author.